لطفا صبر کنید

دکتر میلاد امامی

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی - جراح پلاستیک بینی

 

درباره دکتر میلاد امامی

در سال ۱۳۹۷ با قبولی در رشته گوش و حلق و بینی با سهمیه آزاد دوره آموزش تخصصی خود را آغاز نمودم و با توجه به فعالیت طولانی مدت قبلی خود نخستین مرکز آموزش پروسیجر های تزریقی صورت را در شهر تبریز پایه گذاری نمودم. 
در این دوران با کارنامه درخشان تربیت بیش از پانصد پزشک در حیطه پروسیجر های تزریقی صورت، اموزش های لازم در زمینه جراحی های پلاستیک و زیبایی صورت و بینی را نزد اساتید به نام شهر تهران و تبریز طی نموده ام.

دکتر میلاد امامی در سال ۱۴۰۰ با قبولی در آزمون بورد تخصصی به عضویت هیئت درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در رشته گوش و حلق و بینی در آمدند.
فعالیت های تخصصی خود را در این رشته با انجام بیش از صدها جراحی پلاستیک صورت و بینی موفق ادامه داده و در مدت زمان کوتاه توانست از جمله پزشکان مطرح و موفق در زمینه رینوپلاستی و جراحی زیبایی بینی و صورت در شهر زیبای تبریز شود. 

عمده علاقه دکتر امامی؛ جراحی زیبایی بینی(رینوپلاستی) است که با تکنیک های به روز دنیا و به روش پرزروپیشن و استراکچرال و حفظ کامل ساختار های تنفسی انجام می گیرد. همچنین ایشان در زمینه جراحی ترمیمی بینی، بلفاروپلاستی( جراحی پلک)، منتوپلاستی(جراحی چانه) لیفت صورت و گردن، اتوپلاستی(جراحی زیبایی گوش)، جوانسازی پوست و صورت(تزریق بوتاکس، فیلر، چربی و لیفت با نخ) نیز فعالیت دارند.
🔶️ دیدگاه اصلی دکتر امامی تاکید بر این دو نکته است:
نخست؛ یک بینی زیبا بدون عملکرد درست تنفسی و بویایی صرفا یک عضو بی ارزش است و زیبایی بینی زمانی معنا می یابد که عملکرد تنفسی و بویایی به بهترین نحو حفظ گردد. 
ثانیا؛ زیبایی به مجموعه ای از تناسب اجزای صورت اطلاق می گردد و در جراحی بینی هدف صرفا ایجاد یک بینی زیبا نیست بلکه ساخت یک صورت زیباتر و یک بینی متناسب با صورت است.

Copy right © 2022 | Powered by sitemaan.com